شرایط و مقررات

خواهشمندیم با هدف استفاده بهینه از خدمات قابل ارائه­ فروشگاه اینترنتی گل و گیاه و ملزومات “زیست” موارد زیر، با دقت مطالعه گردد.

کلیه اصول و رویه‏‌های وب سایت “زیست” منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران است. قابل ذکر است، قوانین و مقررات مندرج، رویه‏‌ها و خدمات وب سایت “زیست” در طول زمان قابل تغییر است که این تغییرات در همین صفحه به روز رسانی می­‌گردند. بنابراین مسئولیت مطالعه و آگاهی از این تغییرات بر عهده کاربر است.

تعریف کاربر یا سفارش ­دهنده
کاربر یا سفارش ­دهنده به شخصی می­‌گویند که وارد وب سایت “زیست” به آدرس www.zisst.com
 شود و از این سایت بازدید، خرید و اقدام به ثبت اطلاعات کاربری خود برای ثبت سفارش و بهره­‌مندی از خدمات “زیست” کند.

 

ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از خدمات”زیست” استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت می‏‌کنید و خرید انجام می­ دهید؛ یا از طریق فرم‌های مختلف تماس، با ما ارتباط برقرار می‌کنید. این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می­گردد و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که “زیست”به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه، تلفن و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
توجه گردد که آدرس پست الکترونیکی (ایمیل)  و تلفن‌هایی که کاربر در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس و تلفن‌های رسمی و مورد تایید کاربر است و تمام مکاتبات و پاسخ‌ها از طریق آن­ها صورت می‌گیرد.