شرایط خرید، ثبت سفارش و تحویل کالا

شرایط خرید، ثبت سفارش و تحویل کالا

کاربران وب سایت “زیست” میتوانند به صورت ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته، اقدام به ثبت سفارش نمایند و تمامی سفارشات ثبت شده، روزهای کاری و همچنین اولین روز پس از تعطیلات پردازش می­گردد و ارسال در روزهای زوج صورت میگیرد.

ثبت تمام سفارشات به صورت اینترنتی است و همه ­سفارشات ثبت شده در وب سایت “زیست” همراه با شماره سفارش است و فاکتور تایید خرید آن (در صورت انتخاب) به صورت پست الکترونیکی به کاربر مورد نظر ارسال می­گردد.

فروشگاه اینترنتی گل و گیاه و ملزومات “زیست” همیشه در تلاش است تا ارسال و تحویل صحیح تمامیه سفارشات ثبت شده با نهایت دقت و سرعت انجام گیرد. با این حال، چنانچه موجودی کالایی به اتمام برسد، حتی پس از اقدام سفارش دهنده به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی گل و گیاه و ملزومات “زیست” محفوظ است و یا سفارشدهنده میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، کالای دیگری را جایگزین کند.

فروشگاه اینترنتی گل و گیاه و ملزومات “زیست”همواره دقت خواهد داشت تا موجودی کالاها در این وب سایت به روز و قیمت درج شده محصول و اطلاعات مربوط به آن صحیح باشد. با این وجود در صورت بروز مشکل در نهایی کردن سبد خرید، درج اشتباه قیمت کالا و یا انصراف سفارشدهنده، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت و پس از هماهنگی به حساب سفارشدهنده مسترد خواهد گردید.

فروشگاه اینترنتی گل و گیاه و ملزومات “زیست” حق تغیر روند ثبت سفارش و یا به طور کلی متوقف کردن سفارش گیری را برای خود محفوظ میدارد.

چنانچه روند پردازش سفارش ثبت شده و یا پروسه پرداخت وجه اینترنتی در شبکه پرداخت با خطا مواجه گردد؛ کاربر میتواند با قسمت پشتیبانی وبسایت “زیست” تماس برقرار کرده و سفارش خود را پیگیری و یا پس از هماهنگی و راهنمایی بخش پشتیبانی مرحله و پروسه پرداخت را تکمیل کند. قابل ذکر است که در صورت به وجود آمدن این معضلات در صورت درخواست و تمایل کاربر به کنسل کردن و یا برگرداندن وجه پرداختی، “زیست” پس از هماهنگی های لازم با کاربر و در اسرع وقت مبلغ پرداختی را به حساب کاربر باز خواهد گرداند.

کاربران محترم موظف هستند که در هنگام ثبت سفارش، اطلاعات درخواستی را به صورت کامل، دقیق و صحیح تکمیل نمایند و اطلاعات کاربری خود را بازبینی و تایید کنند. بدیهی است، در صورت ناقص یا نادرست بودن این اطلاعات ،فروشگاه اینترنتی گل و گیاه و ملزومات “زیست” برای کسب اطمینان از قطعیت سفارش، با سفارشدهنده تماس خواهد گرفت.

کاربران باید در نظر داشته باشند که مسئولیت هرگونه مغایرت و نقص در اطلاعات به عهده سفارشدهنده است و مجموعه “زیست”هیچ گونه مسئولیتی در قبال مغایرت، نقص اطلاعات و نشانی تحویل گیرنده بر عهده نخواهد داشت.

 

با توجه به سیستمی بودن روند ثبت اینترنتی سفارش، تغیر در مشخصات فاکتور اصلا مقدور نخواهد بود. بنابراین خواهشمند است که کاربران محترم در هنگام تکمیل فرم مشخصات دقت لازم را ابراز دارند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام شرکت (حقوقی) برای آنها صادر گردد، هنگام ثبت سفارش خود با انتخاب گزینه “فاکتور به نام شرکت صادر گردد” و وارد کردن مشخصات شرکت و یا سازمان مورد نظر، برای دریافت فاکتور به نام

شرکت و یا سازمان اقدانم نمایند. همچنین نشانی که سفارشدهنده به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است که کاربران هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، زیرا تغیر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، امکانپذیر نیست.

در زمان تحویل سفارش (در بازه زمانی درخواست شده ، توسط سفارشدهنده) اگر گیرنده در محل و نشانی تعین شده توسط سفارشدهنده حضور نداشته باشد یا از پذیرفتن سفارش امتناع کند، مسئولیت آن بر عهده سفارشدهنده خواهد بود و محصول به محل فروشگاه اینترنتی گل و گیاه و ملزومات “زیست” باز خواهد گشت و پس از هماهنگی با سفارشدهنده و همچنین در صورت تمایل سفارشدهنده و البته با هزینه ارسال دوباره (برای سفارشدهنده)، محصول به نشانی جدید و یا همان نشانی پیشین در زمان جدید هماهنگ شده با سفارشدهنده ارسال خواهد گردید و وجه پرداختی مسترد نخواهد گشت.

سفارشدهندگان آگاه باشند که در صورتی که سفارش به قصد غافلگیری و شگفت زده کردن گیرنده است و همچنین تحویل گیرنده با اصرار خواهان آگاهی و دانستن نام سفارشدهنده باشد، فروشگاه اینترنتی گل و گیاه و ملزومات زیست، نام سفارشدهنده را اعلام خواهد کرد و هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه متوجه فروشگاه اینترنتی گل و گیاه و ملزومات “زیست” نخواهد بود.

فروشگاه اینترنتی گل و گیاه و ملزومات” زیست” همواره در تلاش است تا نهایت دقت و حوصله بکار گرفته شود و محصول آماده شده برای ارسال و تحویل به گیرنده کاملا مطابق با نمونه (تصویر) نمایش داده شده در وبسایت باشد؛ با این حال با توجه به اینکه گل و گیاه یک کالای طبیعی و زنده است و موجودی گل و گیاه به

صورت روزانه و با توجه به فصول مختلف ممکن است متفاوت باشد. فروشگاه اینترنتی گل و گیاه و ملزومات “زیست” حق وجود اختلاف در کالای تحویلی به گیرنده، نسبت به نمونه (تصویر) نمایش داده شده در وب سایت این مجموعه را تا 20 درصد برای خود محفوظ میدارد.