سیاست حریم خصوصی

وب سایت فروشگاه اینترنتی گل و گیاه و ملزومات “زیست” به حریم خصوصی و اطلاعات اشخاصی که از خدمات و امکانات این سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می­‌کند.

“زیست” بر خود موظف می‌داند که تا حد توان از حریم شخصی و اطلاعات ثبت شده­‌ی کاربران (نام، نام خانوادگی، مشخصات فردی، شماره­های تلفن تماس، شماره فکس، آدرس پست الکترونیکی، مشخصات کارت‌های بانکی، اطلاعاتی درخصوص علاقه‌مندی­ها به کالاها، برنامه‌ها و خدمات و … ، همچنین مشخصات افراد دیگری که کاربر برای ارسال هدیه اطلاعاتشان را در اختیار “زیست” قرار می‌دهد) خود دفاع و محافظت کند و با استفاده از تکنولوژی و فناوری­‌های مورد نیاز، برای هر چه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده‌ی کاربران از سایت تلاش کند.

 

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات “زیست”، مانند تصاویر، متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، لوگو، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط “زیست” جزئی از اموال “زیست” محسوب است.

 

حق استفاده و نشر تمامی محتواهای ذکر شده در بالا و موجود در سایت اعم از تصاویر، مشخصات کالا و توضیحات متنی در انحصار “زیست” است و هر گونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، سرقت محتوا تلقی شده و حق پیگرد قانونی را برای “زیست” محفوظ می‏‌دارد؛ و علاوه بر این خدمات قابل ارائه از طریق وب سایت “زیست” و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار وب سایت “زیست” است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از هر گونه مشتقات وب سایت “زیست” اعم از فهرست محصولات، مشخصات فنی تولید و کاشت و نگهداری گل­ها و گیاهان، قیمت، خدمات، مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری نیستند. همچنین هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج برای کاربران مجاز نیست و کلیه این حقوق به صراحت برای وب سایت “زیست” محفوظ است.

 

در صورت استفاده از هر یک از خدمات “زیست”، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

تذکرات خاص برای والدین :


وب سایت “زیست” یک سایت تجاری است و این امکان وجود دارد که بعضی از اخبار و مقالات آن برای بچه‌ها مناسب نباشد.

“زیست” اطلاعات شخصی افراد زیر ١٣ سال را جمع آوری نمی‌کند و سرور بصورت اتوماتیک اطلاعات داده شده توسط افراد زیر ١٣ سال را حذف می‌نماید.
در موارد خاص که مجبور به جمع آوری اطلاعات شخصی افراد زیر ١٣ سال باشیم موارد زیر را کاملا” رعایت می‌نمائیم:


١- از افراد زیر ١٣ سال اطلاعات در زمینه تجاری و علاقمندی‌های آنها اخذ نمی‌گردد.
٢- هرگز با افراد زیر ١٣ سال در خصوص بازاریابی و ارائه قیمت‌های مخصوص تماس نمی‌گیریم.
٣- در صورت نیاز به تماس با افراد زیر ١٣ سال اول با والدین آنها تماس می‌گیریم و در صورت موافقت والدین، با آنها تماس برقرار می‌کنیم.